PH Nuuskut ja syksy 2018

8.8.2018

Päijät-Hämeen Noutajakoirayhdistyksen loppuvuodessa on kurssitarjontaa, tapahtumaa ja juhlaa, tervetuloa mukaan!

PENTUKURSSI

Aika: keskiviikkoisin 5.9., 19.9, 26.9., 3.10. klo 18-19

Paikka: Löytynmäen koirankoulutuskenttä, Lahti

Vetäjät: Anne Kolsi ja Sanna Lepistö

Hinta: 40€ jäsenet / 50€ muut

Mukaan otetaan pentuja iältään 4-8kk, max 8 koirakkoa, etusija jäsenillä.

Ilmoittautuminen 13.8.-26.8.2018 nettilomakkeella http://phnuuskut.nettilomake.fi/form/6392

PERUSTOTTELEVAISUUSKURSSI

Aika: tiistaisin 18.9., 25.9., 2.10., 9.10 klo 18-20

Paikka: Läpiänkatu, Heinola

Vetäjät: Heli Eriksson ja Jaana Koiranen

Hinta: 40€ jäsenet / 50€ muut

Mukaan otetaan max 8 koirakkoa, etusija jäsenillä.

TALKOILIJAHAKU

Loppuvuoden kokeisiin tarvitaan vielä reippaita talkoilijoita!

Ilmoittaudu talkoilijaksi kokeeseen suoraan koetoimitsijalle

15.9. WT-koe Sanna Lepistö sanna.lepi@gmail.com

6.12. WT-koe Mock Trial Esa Schön esa.schon@viilovainio.fi

TREENIPELTO

Osoitteessa Mustajärventie 617, (Luhtikylä) Orimattila sijaitsee yhdistyksen treenipelto, joka on jäsenten käytössä ympäri vuoden. Jäsenen mukana voi pellolle tulla vierailijoita, tällöin jäsen on vastuussa, että vieraat noudattavat treenipellon sääntöjä. Suuremmille joukoille, toistuvista tai muiden yhdistysten järjestämistä koulutuksista on ilmoitettava hallitukselle. Nettisivuilta löytyy enemmän tietoa treenipellosta.

WANTED WEBMASTER

Etsimme yhdistyksen nettisivuille ylläpitäjää/päivittäjää. Onko sinulla kiinnostusta ja halua ehkäpä vähän osaamistakin nettisivujen päivittämisestä, ota yhteyttä phnuuskut@gmail.com

LAJITUTUSTUMIS -PÄIVÄ

Sunnuntaina 7.10. järjestetään koko perheen ilmainen tapahtuma Lajitutustumis -päivä. Tuolloin jäsenet ovat tervetulleita tutustumaan ja kokeilemaan koiriensa kanssa eri harrastuslajeja; NOME, MEJÄ, TOKO, RALLY-TOKO, NÄYTTELY. Tarkempaa tietoa tulee lähempänä tapahtumaa.

PHN 40V.

Yhdistyksemme täyttää tänä vuonna 40 vuotta ja sitä juhlitaan yhdessä Upseerikerholla lauantaina 20.10.2018 kello 18 alkaen, laita päivä jo kalenteriin!

Muistoja ja muisteluita aikojen saatosta tai lähempääkin, joista kokoamme historiikkia esitettäväksi juhlassa, voi laittaa sähköpostilla phnuuskut@gmail.com tai Minna Riski 040 734 6795.

NOME-KOULUTTAJA KURSSI

Keväällä 2019 tulossa koulutusta NOME-kouluttajana toimimisesta kiinnostuneille eli, jos olet kiinnostunut muiden kouluttamisesta pysyhän kuulolla.