Päijät-Hämeen Noutajakoirayhdistyksen helmikuun uutiset:

19.2.2019

• Yhdistyksen vuosikokous järjestetään 9.3.2019 Vierumäen metsästysmajalla. Kokouskutsu tulossa myöhemmin.
  • Yhdistyksen leikkimielinen noviisi- ja mestaruuskoe järjestetään vuosikokouksen jälkeen samassa paikassa. Ilmoittautumisaika kokeisiin on umpeutunut, mutta muutamaa talkoilijaa kaivataan vielä. Ilmoittaudu asap jaana.koiranen@gmail.com! Tässä on hyvä tilaisuus tulla katsomaan ennen kesäkautta, millainen koetilanne on.
  • Perustottelevaisuuskursseja järjestetään sekä Lahdessa että Heinolassa maalis-huhtikuussa. Ilmoittautumisaikaa on 28.2. asti.
  • Pentukurssi järjestetään Lahdessa maaliskuussa. Pentukurssi on tarkoitettu 4-10kk ikäisille pennuille ja kurssilla harjoitellaan pennun tärkeitä taitoja: rauhoittumista, paikalla oloa, mukana kulkemista, kontaktia ja luoksetuloa. Kurssin hinta on jäsenille 40€, muille 50 €. Ilmoittautumiset 25.2. mennessä anni.viljanen@outlook.com.
  • Taipparikurssit järjestään keväällä 2019, tarkemmat tiedot päivämääristä, paikoista ja ilmoittautumisesta on tulossa lähiaikoina.
  • Tulossa keväällä: Mejä-lajitutustumiskurssi vasta-alkajille toukokuussa Hollolassa (13.5. ja 27.5.), nuorten koirien kolmiottelu Hollolassa 19.5.
  • Yhdistyksen rahastonhoitaja vuonna 2019 on Minna Riski. Jatkossa kaikki rahastonhoitajalle sekä jäsensihteerille osoitetut viestit tulee lähettää osoitteeseen jasensihteeriphnuuskut@gmail.com