Tulossa olevia koulutuksia ja tapahtumia

28.1.2019

PENTUKURSSI

Ma 4.3. (teoria ilman koiria klo 18-20, Kariston Neste),

muut kerrat tiistaisin 5.3., 12.3., 19.3. Ja 26.3. klo 18-19.

Paikka: Lahti (paikka tarkentuu lumitilanteen mukaan)

Vetäjät: Minna Vornanen ja Anni Viljanen

Hinta: jäsenet 40€ / 50€ muut

Pentukurssi on tarkoitettu 4-10kk ikäisille pennuille. Mukaan otetaan vanhempiakin pentuja, jos tilaa on.

Kurssipaikkoja on rajoitetusti ja etusijalla ovat yhdistyksen jäsenet.

Kurssilla harjoitellaan koiran tärkeitä taitoja: rauhoittumista, paikalla oloa, mukana kulkemista, kontaktia ja luoksetuloa.

Ilmoittautminen sähköpostilla (anni.viljanen@outlook.com) 25.2. mennessä.

NOVIISI+MESTARUUS sekä VUOSIKOKOUS

Yhdistyksen noviisi+mestaruuskoe sekä yhdistyksen vuosikokous pidetään lauantaina 9.3.19 Vierumäen Metsästysseuran majalla. Kokeeseen kaivataan talkoilijoita! Talkoilijoilta ei edellytetä välttämättä aiempaa kokemusta, tarve on niin keittiöapulaiselle kuin heittäjälle yms. Ilmoittautua voit yhdistyksen sähköpostiin phnuuskut@gmail.com.

Lisätietoja tapahtumasta https://phnuuskut.yhdistysavain.fi/harrastukset/nome/noviisi-ja-mestaruus-9-3/

WT- ja MOCK TRIAL KOULUTUS 6.-7.4

WT-KOULUTUS 21.22.4

TOTTELEVAISUUSTOIMIKUNNAN TOIMINTA

Tottelevaisuustoimikunta järjestää keväällä helmi-maaliskuussa ja syksyllä marraskuussa pentukurssin. Perustottelevaisuuskurssi järjestetään keväällä tai syksyllä.

Lisäksi järjestetään rally-toko-kurssi keväällä tai syksyllä ja tokokurssi elokuussa. Mahdollisesti myös järjestetään toko-koe syksyllä. Paikat ja ajankohdat tarkentuvat lähempänä.