Jäsenasiat

Jäsenmaksut

Päijät-Hämeen Noutajakoirayhdistys ry & Suomen Noutajakoirajärjestö ry (SNJ)

• Uusi vuosijäsen 34€ / vuosi (sisältää liittymismaksun 3€)
  • Vuosijäsen 31€ / vuosi - Perhejäsen 15 €/vuosi (samassa osoitteessa)

Päijät-Hämeen Noutajakoirayhdistys ry

• Liittymismaksu 3€
  • Yhdistyksen suorajäsen 30€ / vuosi

Liittyminen PH-Nuuskujen jäseneksi:
TÄYTÄ TIETOSI LINKISTÄ AUKEAVAAN LOMAKKEESEEN

Jäsenedut

Jäsenetuihin kuuluu, että yhdistys maksaa puolet omistamasi koiran ensimmäisen taipumuskokeen osallistumismaksusta (tuloksesta riippumatta). Maksupalautuksen saamiseksi lähetä kopio taipumuskokeen maksukuitista jäsensihteerille. Mukaan on liitettävä koiran rekisteritiedot ja tilitiedot maksupalautusta varten. Jäsensihteeri tarkistaa jäsenyyden ja välittää tiedot maksua varten rahastonhoitajalle. Huomioithan, että asia on hoidettava marraskuun loppuun mennessä sinä vuonna, jolloin olet kokeeseen osallistunut.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Lisäksi yhdistys tarjoaa jäsenilleen talvikautena hallivuoroja sekä ympärivuotisesti treenipellon jäsenten käyttöön.

Suomen Noutajakoirajärjestö ry:n jäsenenä saat neljästi vuodessa ilmestyvän Nuusku-lehden.

Muistathan ilmoittaa muuttuneet yhteystietosi jäsensihteerille:
jasensihteeriphnuuskut(a)gmail.com