Kiertopalkintosäännöt

YLEISSÄÄNNÖT

Nämä kiertopalkintosäännöt on päivitetty 9.4.2024.

Kiertopalkinnoista saavat kilpailla rekisteröidyt noutajat, joiden omistaja tai haltija asuu Salpausselän Kennelpiirin alueella ja on Päijät-Hämeen Noutajakoirayhdistyksen jäsen. Palkinnoista kilpaillaan kalenterivuosittain. Vain virallisissa kokeissa tai näyttelyissä saavutetut tulokset otetaan huomioon. Tulosten tulee olla hankittu jäsenyyden aikana. Päijät-Hämeen Noutajakoirayhdistyksen kiertopalkintoja voi hakea, jos ei hae vastaavaa palkintoa toisesta paikallisesta noutajakoirayhdistyksestä. Palkinnot jaetaan vuosikokouksen yhteydessä.

Kiertopalkintoa on haettava kirjallisesti määräaikaan mennessä. Hakemuksen liitteenä tulee olla Koiranetistä otettu tuloste koiran koetuloksista koekaudelta. Mikäli kaikki tulokset eivät näy tietokannassa, puuttuvista tuloksista on toimitettava muu todistus (esim. kopio koepöytäkirjasta). Hakemukset tulee toimittaa sähköpostitse osoitteeseen phnuuskut(a)gmail.com

VUOSITTAIN JAETTAVAT KIERTOPALKINNOT OVAT

P-H MALJA (hallitus päättää, ei haeta erikseen)
VUODEN NOME-KOIRA