Hae mukaan Rally-tokon edustusjoukkueisiin

20.9.2022

Päijät-Hämeen Noutajakoirayhdistys etsii koiria rally-tokon edustusjoukkueisiin Salpausselän Kennelpiirin piirinmestaruuskokeeseen ( 5.11. Lahdessa, edellytyksenä että asut Salpausselän kennelpiirin alueella ja olet Päijät-Hämeen Noutajakoirayhdistysken jäsen) ja SNJ:n rally-tokomestaruuteen (19.11. Janakkalassa, edellytyksenä että olet Päijät-Hämeen Noutajakoirayhdistyksen ja Suomen Noutajakoirajärjestön jäsen). Joukkueisiin tarvitaan koiria kaikista kilpailuluokista.

Hae mukaan laittamalla sähköpostia paavilainen.johanna@gmail.com ja ilmoita seuraavat tiedot: ohjaajan nimi, koiran virallinen nimi, rekisterinumero, kilpailuluokka ja viimeisimmät tulokset (kuva kisakirjasta tai koiranetin sivuilta).  Ilmoita myös kumpaan joukkueeseen haet vai haetko molempiin. Haku käynnissä 27.9. asti.