Hajuerottelukoulutus 4.4.2020

18.2.2020

Koulutus sopii erinomaisesti tammikuussa osallistuneille jatkokoulutukseksi, mutta myös uudet koirakot sopivat hyvin mukaan. Osallistujat jaetaan päivän aluksi ryhmiin koirakon tason mukaan. Näin kaikki pääsevät harjoittelemaan oman tasoisissa ryhmissä ja myös vasta-alkajille löytyy opastusta! Koulutus järjestetään Lahden alueella myöhemmin tarkentuvassa paikassa, sisätiloissa. Koirat ovat koulutuksessa kytkettyinä.

Tammikuussa järjestämämme suosittu hajuerottelukoulutus saa jatkoa lauantaiana 4.4.2020 klo 10:00.

Koulutuspäivän aikana kokeneet ammattikouluttajat opastavat hajutyöskentelyyn, eli miten opettaa koira sekä tunnistamaan hajuja että ilmaisemaan niitä. Koulutuspäivä koostuu noin tunnin luento-osuudesta ja loppu aika käytetään harjoitteluun ohjatuissa, 6-8 koirakon pienryhmissä. Kouluttajinamme toimivat Miikka Ounila, Jore Tuomiranta ja Janne Ruokonen. Miikka ja Jore kouluttavat ja ohjaavat virkakoiria poliisissa sekä rikosseuraamuslaitoksessa ja Janne opaskoirakoululla.

Maksut:
45 eur/koirakko P-H Nuuskujen jäsenille
55 eur/koirakko ei-jäsenille
20 eur/kuunteluoppilas

ILMOITTAUTUMISLOMAKE AUKEAA SU 16.2. KLO 12 OSOITTEESSA:

Yhdistyksemme jäsenet ovat koulutukseen etusijalla. Osallistuminen ja tarkemmat paikkatiedot ym. vahvistetaan osallistujille sähköpostilla ma 16.3.2020, senkin jälkeen voi ilmoittautua jos paikkoja vielä on!

Lisätietoja koulutuksesta antaa Minna Riski, puh 040 734 6795, jasensihteeriphnuuskut@gmail.com.