Joukkueet Mäntän talvinomeen ja Pirkan Dameihin 2022

12.1.2022

Yhdistys lähettää joukkueet vuoden 2022 Mäntän talvinomeen ja Pirkan Dameihin.

Yhdistys maksaa osallistumismaksut joukkueisiin hyväksytyille koirakoille jälkikäteen.  Kisoihin ilmoittaudutaan kuitenkin SNJ:n koekalenterin kautta. Ilmoittautumisen jokainen joukkue/ohjaaja hoitaa itse. Osallistumismaksun voi sitten hakea jälkikäteen nometoimikunnalta (nome.phnuuskut@gmail.com).

Mäntän talvinome  19.3.-20.3.2022 Korpilahti

Osallistumisoikeus ALO/AVO-koirilla  (3 koiraa/joukkue).

Alokasluokassa (ALO) koiralla ei saa olla avoimeen luokkaan (AVO) oikeuttavaa tulosta nome-B tai WT-kokeesta.

Avoimessa luokassa (AVO) koiralla ei saa olla voittajaluokkaan (VOI) oikeuttavia tuloksia nome-B tai WT-kokeesta.

Talvinome on epävirallinen koe, joten tässä erittäin hyvä mahdollisuus lisätä kisakokemusta niin koiralle kuin ohjaajalle.

Haku joukkueeseen nettilomakkeella. Lomake on auki 30.01.2022 klo 8.00 saakka.

Ilmoita hakemuksessa koiran tiedot (rek. nro ja virallinen nimi sekä kutsumanimi), luokka ja päivä jolle olisit joukkueeseen tulossa sekä ohjaajan yhteystiedot.

Pirkan Damit 02.04.2022 Pälkäne, Rönnvikin viinitila

Pirkan damit ovat epävirallinen, leikkimielinen joukkuekilpailu nuorille, korkeintaan 22 kk ikäisille koirille.

Haku joukkueeseen nettilomakkeella. Lomake on auki 13.02.2022 klo 8.00 saakka.

Ilmoita hakemuksessa koiran tiedot (rek. nro ja virallinen nimi sekä kutsumanimi), ohjaajan yhteystiedot sekä ohjaajan arvioima tämän hetkinen koiran taso.