Kesän 2021 yhteiset treenit

30.5.2021

1.

Nome-treenit yhdistyksen pellolla jatkuvat jälleen tänä kesänä (kesä-heinäkuu),  mikäli saadaan treeneille vetäjiä. Treenit pidetään keskiviikkoisin. Kyseessä matalan kynnyksen treenit nomeen tähtääville koirakoille. 16.6., 23.6. ja 7.7. päiville on jo vetäjät, mutta lisää tarvitaan.

Jos olet kiinnostunut/käytettävissä, laita sähköpostia nome-toimikunnalle nome.phnuuskut@gmail.com niin saadaan homma käyntiin!

Yhdistyksen pelto on jäsenten vapaassa käytössa, ellei kalenterissa näy varauksia.

2.

Löytyn kentän treenit elo-syyskuussa maanantaisin yhsistyksen vuorolla. Treenien teemat vaihtelevat perustottelevaisuudesta näyttelyihin ja rally-tokoon tms. Treenien vetäjä voi ehdottaa omaa teemaa.

Jos olet kiinnostunut/käytettävissä, laita sähköpostia harraste-toimikunnalle harraste.phnuuskut@gmail.com niin saadaan homma käyntiin!

Löytyn koirankoulutuskentällä on yhdistyksellä oma vuoro maanantaisin klo 18-21. Kenttä on tuolloin jäsenten vapaassa käytössä, ellei siellä ole muuta yhdistyksen järjestämää toimintaa ko. ajankohtana.