Kiinnostaako kouluttaminen?

7.12.2020

Päijät-Hämeen Noutajakoirayhdistys kaipaa riveihinsä uusia kouluttajia ja tukee jäsentensä kouluttautumista koulutusohjaajiksi. Ilahduttavan monta jäsentä ilmoitti jäsenkyselyssä olevansa kiinnostunut osallistumaan yhdistyksen toimintaan kouluttajan roolissa. Nyt siihen on oiva mahdollisuus!

ARKITOTTELEVAISUUS-KOULUTUSOHJAAJA

Seuraava Arkitottelevaisuus-koulutusohjaajakurssi alkaa 31.1.2021.  Kurssi järjestetään Kouvolassa ja se maksaa 90 €. PHNuuskut maksaa kurssimaksun ja matkakustannukset (kimppakyydein).

Osallistujalla on velvoite suorittaa kurssiin kuuluva harjoittelu PHNuuskulaisia kouluttaen.

Lisätietoja kurssista löytyy Virkusta

Jos kiinnostuit asiasta, ota yhteyttä Harraste-toimikuntaan harraste.phnuuskut@gmail.com

NOU-NOME-KOULUTUSOHJAAJA

SNJ:n aluekouluttaja kouluttaa NOU-NOME-koulutusohjaajia. Koulutus järjestään vuonna 2021, tarkempi ajankohta on vielä avoinna ja siitä tiedotetaan heti kun mahdollista.

Koulutukseen osallistuminen on jäsenelle maksutonta, yhdistys kustantaa koulutuksen.

Koulutukseen osallistuneelta velvoitetaan vähintään yhden NOU/NOME-kurssin järjestämistä yhdistykselle.

Lisätietoja löytyy SNJ:n nettisivuilta

Jos kiinnostuit asiasta, ota yhteyttä NOME-toimikuntaan nome.phnuuskut@gmail.com