Kiitosten aika - Nome-B SM 2021

6.9.2021

KIITOSTEN AIKA

Päijät-Hämeen Noutajakoirayhdistys kiittää ja kumartaa! SM-nome 2021 on onnistuneesti ohi ja pienen yhdistyksen yhteinen ponnistus järjestää arvokisa tuotti tulosta.

Lämmin kiitos ihanille tuomareillemme Pasi Majurille ja Niko Hiltuselle, jotka varmistivat sen, että koe oli arvokisalle sopiva ja mahdollisimman metsästyksellinen hyödyntäen Vanha Tuusjärven ja Vidnäsin kartanoiden monipuolisia maastoja.

Erittäin suuri kiitos ihan jokaiselle toimitsijalle panoksestanne ennen viikonloppua ja viikonlopun aikana yhteisen hyvän eteen, arvostamme! Ja suuri kiitos myös kaikille tapahtuman ja kokeen suunnitteluun osallistuneille, niin Päijät-Hämeen Noutajakoirayhdistyksen tekijöille kuin meitä tukeneille henkilöille eri puolilta Suomea.

Ja ilman kisaajia ei ole tapahtumaa eli lämmin kiitos kaikille teille 40 koirakolle, jotka olitte luomassa tapahtuman henkeä ja jaoitte taitonne ja osaamisenne meidän kaikkien nähtäväksi.

Kiitämme myös yleisöä niin paikan päällä kuin live-lähetysten parissa. Teidän kiinnostuksenne ja kannustuksenne loi osaltaan tapahtuman henkeä ja arvokisan tunnelman.

Ilman yhteistyökumppaneita tällaisen tapahtuman järjestäminen olisi paljon vaikeampaa ja pienelle yhdistykselle taloudellisesti jopa mahdotonta. Iso kiitos siis kaikille yhteistyökumppaneillemme eli Sasta, Werraton, Noutajakauppa, KelpoKepo, Riemu, Brändpa, Non-stop dogwear, Villähteen leipä, Vidnäsin ja Vanha Tuusjärven kartanot sekä Päijät-Hämeen eläinlääkäriasema. Olitte jokainen tärkeitä tapahtuman onnistumisen kannalta!

Kapula siirtyy nyt Lakeuden Noutajakoirayhdistykselle, joka vastaa SM-nome 2022 järjestelyistä!

- Sanna Lepistö, SM-nome 2021 työryhmän vetäjä