Taipparikurssit 2024

13.2.2024

Taipparikurssit starttaavat tänäkin keväänä. Ennen kurssille hakemista koirakon on osallistuttava testiin, jossa kartoitetaan perustottelevaisuuden ja perusnoudon tilanne. Testi ei ole vaikea ja testi on mahdollista uusia toisessa testitilaisuudessa, jos sitä ei läpäise ensimmäisellä kerralla. Testiin ei tarvita ennakkoilmoittautumista ja testipaikalle voi mennä mihin aikaan tahansa testitilaisuuteen ilmoitteuna kellonaikavälinä. Järjestämme neljä testilaisuutta. Näiden tilaisuuksien lisäksi emme järjestä muuta mahdollisuutta suorittaa testi. Ilmoittauduthan taipumuskoekurssille vasta läpäistyäsi testin.

Taipparitestit

• Heinola Läpiänkadun koirankoulutuskenttä sunnuntaina 3.3. klo 17.30-18.30
  • Heinola Läpiänkadun koirankoulutuskenttä sunnuntaina 17.3. klo 17.30-19
  • Asikkala, Venetien päässä, Vesijärven rannassa oleva parkkialue, maanantaina 25.3. klo 17-19
  • Orimattila, yhdistyksen treenipelto, tiistaina 12.3. klo 18-19

Taipparikurssit 2024 - VAIN taipparitestin 2024 läpäisseille

Taipparikurssille ilmoittaudutaan nettilomakkeella. Kurssille voivat osallistua vain ne, jotka ovat aiemmin läpäisseet Taipparitestin vuonna 2024. Kursseja järjestetään kolmessa eri paikassa: Heinolassa, Hollolassa ja Asikkalassa. Huomioithan, että kurssipäivät eivät ole kaikilla kursseilla samat. Valitse sinulle sopivin vaihtoehto (rasti ruutuun) ja kirjaa myös kakkosvaihtoehto lomakkeeseen. Kurssijako pyritään tekemään toivomusten mukaisesti niin pitkälle kuin mahdollista. Etusijalla kurssille ovat yhdistyksen jäsenet ja koirakot, jotka eivät ole aiempina vuosina osallistuneet yhdistyksen taipparikurssille.

Kurssipäivät

Kaikille kurssilaisille yhteinen tuomari Tobina Nymanin luento taipumuskokeesta Kariston Nesteen kabinetissa Lahdessa maanantaina 8.4. klo 17.30-

Käytännön harjoituskerrat (arki-iltaisin)

·       Heinola – 9.4., 16.4., 23.4. ja 7.5.

·       Hollola – 11.4., 18.4. , 25.4. ja 6.5.

·       Asikkala – 15.4., 22.4., 29.4. ja 6.5.

Nometoimikunta on yhteydessä kurssilaisiin kun ryhmät on jaettu, tällöin sovitaan tarkemmin kellonajoista (kurssit ovat iltakursseja), kurssipaikoista ja muista käytännön asioista.

Kurssin hinta on jäsenille 65€ ja muille 80€. Kurssi maksetaan yhdistyksen tilille kun paikka kurssille on varmistettu. Maksuohjeet lähetetään sähköpostilla. Yhdistyksen WT-kokeessa 1.5. talkoileville kurssin hinta on 50 €.

Ilmoittautuminen nettilomakkeella, https://phnuuskut.nettilomake.fi/. Lomake aukeaa sunnuntaina 3.3. klo 18.00 ja sulkeutuu sunnuntaina 31.3. klo 21.00. Jäsenet etusijalla.