Tapparikurssit 2023

27.2.2023

Taipparikurssit starttaavat tänäkin keväänä. Ennen kurssille hakemista koirakon on osallistuttava testiin, jossa kartoitetaan perustottelevaisuuden ja perusnoudon tilanne. Testi ei ole vaikea ja testi on mahdollista uusia toisessa testitilaisuudessa, jos sitä ei läpäise ensimmäisellä kerralla. Järjestämme neljä testilaisuutta. Näiden tilaisuuksien lisäksi emme järjestä muuta mahdollisuutta suorittaa testi. Ilmoittauduthan taipumuskoekurssille vasta läpäistyäsi testin.

Taipparitestit

• Heinola Läpiänkadun koirankoulutuskenttä lauantaina 4.3. klo 16-18
  • Heinola Läpiänkadun koirankoulutuskenttä lauantaina 18.3. klo 16-18
  • Asikkala, Venetien päässä, Vesijärven rannassa oleva parkkialue, torstaina 23.3. klo 18-19
  • Hollolan kirkonkylä, Pyhäniemen kartanon pihapiiri, sunnuntaina 26.3. klo 18-19

Taipparikurssit 2023 - VAIN taipparitestin läpäisseille

Taipparikurssille ilmoittaudutaan nettilomakkeella. Kurssille voivat osallistua vain ne, jotka ovat aiemmin läpäisseet Taipparitestin. Kursseja järjestetään kolmessa eri paikassa: Heinolassa, Lahdessa/Hollolassa ja Asikkalassa. Huomioithan, että kurssipäivät eivät ole kaikilla kursseilla samat. Valitse sinulle sopivin vaihtoehto (rasti ruutuun) ja kirjaa myös kakkosvaihtoehto lomakkeeseen. Kurssijako pyritään tekemään toivomusten mukaisesti niin pitkälle kuin mahdollista (myös voimassa olevat rajoitukset ja ohjeistukset huomioiden).

Kurssipäivät

Käytännön harjoituskerrat (arki-iltaisin)

• Heinola – 21.4., 25.4., 5.5. ja 9.5.
  • Lahti/Hollola – 3.4., 17.4., 24.4. ja 2.5.
  • Asikkala – 20.4., 27.4., 4.5. ja 11.5.

Nometoimikunta on yhteydessä kurssilaisiin kun ryhmät on jaettu, tällöin sovitaan tarkemmin kellonajoista (kurssit ovat iltakursseja), kurssipaikoista ja muista käytännön asioista.

Kurssin hinta on jäsenille 55€ ja muille 65€. Kurssi maksetaan yhdistyksen tilille kun paikka kurssille on varmistettu. Maksuohjeet lähetetään sähköpostilla. Yhdistys palauttaa osallistumismaksun ainoastaan sairastapauksissa lääkärintodistusta vastaan.

Ilmoittautuminen nettilomakkeella, https://phnuuskut.nettilomake.fi/. Lomake aukeaa lauantaina 4.3. klo 18.00 ja sulkeutuu maanantaina 27.3. klo 21.00. Jäsenet etusijalla.