Yhdistyksen hallivuorot starttaavat syyskuussa!

3.8.2023

Yhdistyksen hallivuorot Korkeavireen hallilla Lahdessa starttaavat tiistai-iltaisin syyskuun alusta ja jatkuvat läpi talven aina maaliskuuhun 2024 asti! Luvassa on ainakin perustottelevaisuutta ja noseworkkia. Hallivuorot toteutetaan 3 kerran kurssimuotoisina paketteina, koska tilaan mahtuu rajallinen määrä koiria kerralla. Jokaiselle kurssille ilmoittaudutaan erikseen nettilomakkeella. Julkaisemme tiedot kursseista aina etukäteen yhdistyksen nettisivuilla sekä facebookissa. Kursseille kaivataan myös vetäjiä! Jos sinulla on mahdollisuus tulla mukaan kouluttamaan, laitathan sähköpostia phnuuskut@gmail.com. Kolmen kerran kouluttajalle on luvassa kolmen kerran Pasi Pöppösen vetämä nomekurssi syksyllä.